Reklamasjonshenvendelser | Framsport AS
Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget (mangel ved varen / produksjonsfeil). Ved godkjent reklamasjon vil Framsport AS dekke eventuelle returutgifter.
Vi behandler kun reklamasjonshenvendelser på varer kjøpt i vår butikk/nettbutikk. Kjøpsbevis må foreligge for at reklamasjonshenvendelsen skal kunne behandles. Dersom kjøpsbevis foreligger kan du henvende deg i vår butikk eller ta kontakt på kundeservice@framsport.no.
Henvendelse i butikk:
- medbring produktet samt kvittering / ordrenummer
Henvendelse på mail (må inneholde):
- Kjøpsbevis (ordrenummer / bilde av kvittering)
- Bilde av størrelseslappen som sitter på skotungen (alle tekst/tall må være lesbart)
- Bilde av begge yttersålene
- Bilde av begge skoene ovenfra
- Bilde(r) av feilen
- En forklaring av problemet/feilen
Vi behandler reklamasjonshenvendelser fortløpende. Noe behandlingstid må påberegnes. Du hører fra oss igjen når din sak er ferdig behandlet.
Merk:
- Vi anbefaler ikke å vaske Hoka-sko i vaskemaskinen.
- Vi anbefaler ikke å utsette Hoka-sko for kunstig tørking (tørketrommel, tørkeskap, varme fliser e.l.)
Skader som følge av vask i vaskemaskinen eller kunstig tørking dekkes ikke av reklamasjonsretten.
Vi opererer ikke med fornøydhetsgaranti.