Reklamasjonshenvendelser | Framsport AS

Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget (mangel ved varen / produksjonsfeil). Ved godkjent reklamasjon vil Framsport AS dekke eventuelle returutgifter.

Vi behandler kun reklamasjonshenvendelser på varer kjøpt i vår butikk/nettbutikk. Kjøpsbevis må foreligge for at reklamasjonshenvendelsen skal kunne behandles. Dersom kjøpsbevis foreligger kan du henvende deg i vår butikk eller ta kontakt på kundeservice@framsport.no.

Henvendelse i butikk:

- medbring produktet samt kvittering / ordrenummer

- Sko må leveres inn

Vi behandler reklamasjonshenvendelser fortløpende. Noe behandlingstid må påberegnes. Du hører fra oss igjen når din sak er ferdig behandlet (2-5 dager) 

Henvendelse på mail (må inneholde):

- Kjøpsbevis (ordrenummer / bilde av kvittering)

- En forklaring av problemet/feilen

- Bilde av størrelseslappen som sitter på skotungen/skopløsen (alt av tekst og tall må være lesbart)

- Bilde av skoenes yttersåle

- Bilde av skoene ovenfra

- Bilder av feilen (flere bilder fra ulike vinkler)

Vi behandler reklamasjonshenvendelser fortløpende. Noe behandlingstid må påberegnes. Du hører fra oss igjen når din sak er ferdig behandlet (2-5 dager)

Merk:
- Unngå bruk av vaskemaskin
- Unngå kunstig tørking (tørketrommel, tørkeskap, varme fliser e.l.)

Skader som følge av vaskemaskin eller kunstig tørking dekkes ikke av reklamasjonsretten

Vi opererer ikke med fornøydhetsgaranti.

Trykk her for tips om vedlikehold