Få 10 % på første kjøp 🔥 Meld deg på vårt nyhetsbrev her!

Reklamasjonshenvendelser | Framsport AS

Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget (mangel ved varen / produksjonsfeil). Ved godkjent reklamasjon vil Framsport AS dekke eventuelle returutgifter.

Vi behandler kun reklamasjonshenvendelser på varer kjøpt i vår butikk/nettbutikk. Kjøpsbevis må foreligge for at reklamasjonshenvendelsen skal kunne behandles. Dersom kjøpsbevis foreligger kan du henvende deg i vår butikk eller ta kontakt på kundeservice@framsport.no.

Henvendelse i butikk:

- medbring produktet samt kvittering / ordrenummer

Henvendelse på mail (må inneholde):

- Kjøpsbevis (ordrenummer / bilde av kvittering)
- Bilde av størrelseslappen som sitter på skotungen (alle tekst/tall må være lesbart)
- Bilde av begge yttersålene
- Bilde av begge skoene ovenfra
- Bilde(r) av feilen
- En forklaring av problemet/feilen


Vi behandler reklamasjonshenvendelser fortløpende. Noe behandlingstid må påberegnes. Du hører fra oss igjen når din sak er ferdig behandlet.

Merk:
- Vi anbefaler ikke å vaske Hoka-sko i vaskemaskinen. 
- Vi anbefaler ikke å utsette Hoka-sko for kunstig tørking (tørketrommel, tørkeskap, varme fliser e.l.)

Skader som følge av vask i vaskemaskinen eller kunstig tørking dekkes ikke av reklamasjonsretten.

Vi opererer ikke med fornøydhetsgaranti.

Lukk

Få eksklusive tilbud og artikler!

Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Mer informasjon

Hei og velkommen!

Ved å benytte framsport.no godtar du at informasjonskapsler (cookies) brukes til trafikkmåling og optimalisering. Vi benytter også tredjeparts-applikasjoner. Les mer her.

Søk

Lagt til i kurv