Reklamasjonshenvendelser | Framsport AS

REGISTRER DIN REKLAMASJON HER

Opplever du at et produkt du har kjøpt hos oss har en mangel/en produksjonsfeil? Da kan du sende inn en reklamasjonshenvendelse til oss ved å registrere reklamasjonene HER.

Det er viktig at alle bilder av produktet følger med.
Dersom reklamasjonen gjelder Hoka sko, må følgende bilder legges ved i skjemaet:

  • Bilde av skoene i sin helhet
  • Bilde av undersiden/yttersålen på skoene
  • Bilde av størrelseslappen som sitter i skotungen
  • Bilde av feilen

 
Gjelder reklamasjonshenvendelsen klær, må følgende bilder legges ved i skjemaet:

  • Bilde av vaskelappen i plagget (produktnummer må komme frem)
  • Bilde av feilen

 

Ordrenummer/bestillingsnummer må legges ved. Dette finner du i ordrebekreftelsesmailen du har mottatt fra oss. Eksempel ordrenummer: #12345

Reklamasjonshenvendelser vi mottar vil bli vurdert i tråd med leverandørens retningslinjer. Vi minner om at skade og slitasje ikke dekkes av garantien. Er du usikker på hvordan Hoka sko vedlikeholdes? Da anbefaler vi at du tar en titt HER

 

Har du noen spørsmål knyttet til registrering av din reklamasjon, ber vi deg ta kontakt med oss på: kundeservice@framsport.no