Superenkel retur hos Framsport

🔁 14 dager full returrett etter angrettloven

📫 Returseddel følger med i alle sendinger

⚡️Rask håndtering av alle returer

↩️ Fri retur ved bytte

💵 Sikker tilbakebetaling

Alt du trenger å vite👇

  • Alt av originalemballasje må returneres med produktet (skoesker, merkelapper etc.)

  • Skoesker må pakkes i egnet emballasje slik at den ikke skades under sending og kan brukes videre. Dersom originalemballasjen mangler eller har blitt ødelagt som følge av at du ikke har pakket den inn / teipet rett på skoesken/emballasjen / skrevet rett på skoesken/emballasjen, vil vi holde tilbake 150,- fra beløpet som tilbakebetales.

  • Varen må fremstå som ny, uten lukt, merker eller pels fra husdyr etc. Dersom varen ikke fremstår som ny, mister du returretten.

Ved å benytte vår returetikett holdes 99,- igjen fra beløpet som tilbakebetales. Dersom du legger inn en ny bestilling samme dag som du leverer returen din til Posten, gir vi deg gratis retur. Husk å krysse av for "lagt inn en ny bestilling" på returskjemaet ditt. 😊

1. Fyll ut returskjema

Legg returskjema med pakken

2. Pakk varen

Legg varen/skoesken i pakkeposen eller eventuelt en annen emballasje og fest på returetiketten.

3. Send på nærmeste postkontor

Send pakke hos nærmeste postkontor/post i butikk

4. Vi tilbakebetaler

Tilbakebetalingen vil skje gjennom samme betalingsløsning du benyttet ved bestilling. Dette kan ta 2-5 virkedager. 

Vi har utvidet returfrist i forbindelse med julehandelen. Bestilling gjort i november og desember har utvidet returfrist til 15.januar

  • Returner produktet som ikke passet ved å benytte deg av medfulgt returetikett og legg inn ny bestilling via vår nettbutikk
  • Husk å krysse av for at du har lagt inn en ny bestilling på returskjemaet du fyller ut. Da fikser vi gratis returfrakt på denne. 
  • Dersom du opplever prisdifferanse, ta kontakt med kundeservice etter ny bestilling er lagt inn (kundeservice@framsport.no)

Når vi har mottatt og behandlet din retur vil tilbakebetalingen skje gjennom samme betalingsløsning som valgt ved bestilling. Dette kan ta 2-5 virkedager fra du mottar refusjonsmail til pengene er tilbake på konto. Se mer informasjon for hver enkelt betalingsløsning under:

KLARNA

Ubetaltfaktura: Dersom du har en ubetalt faktura hos Klarna, vil fakturaen automatisk oppdateres ettersom hva du returnerer. 

Betalt faktura: Dersom du allerede har betalt fakturaen din i Klarna, vil du motta en refusjon fra Klarna. Dersom du har mottatt en refusjonsmail fra oss og pengene ikke er tilbake på konto innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte Klarna kundeservice.

KORTBETALING

Pengene vil bli refundert tilbake på samme kort du valgte ved bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-5 virkedager før pengene er tilbake på kontoen din. 

VIPPS

Pengene vil refunderes til samme kontonummer som din vipps er koblet opp mot. 2-5 virkedager

Om du ikke henter ut pakken på postkontoret og pakken blir sendt i retur til oss, vil du da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil bli belastet med returkostnader og et gebyr pålydende 150,-. Dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med den uavhentede pakken.

Dersom det viser seg at vi har sendt deg feil vare (størrelse, modell eller farge) må vi virkelig beklage så mye for dette! Da kan du sende oss en mail på: kundeservice@framsport.no, så hjelper vi deg raskt med å fikse opp i dette! 😊

Slik gjør du det! 👇