Superenkel retur hos Framsport

🔁 30 dager full returrett

📫 Returen registreres enkelt digitalt

⚡️Rask håndtering av alle returer

↩️ Fri retur ved ny bestilling

💵 Sikker tilbakebetaling

Alt du trenger å vite👇

  • Alt av originalemballasje må returneres med produktet (skoesker, merkelapper etc.)

  • Skoesker må pakkes i egnet emballasje slik at den ikke skades under sending og kan brukes videre. Dersom originalemballasjen mangler eller har blitt ødelagt som følge av at du ikke har pakket den inn / teipet rett på skoesken/emballasjen / skrevet rett på skoesken/emballasjen, vil vi holde tilbake 150,- fra beløpet som tilbakebetales.

  • Varen må fremstå som ny, uten lukt, merker eller pels fra husdyr etc. Dersom varen ikke fremstår som ny, mister du returretten.

Ved retur holdes 99,- igjen fra beløpet som tilbakebetales. Dersom du legger inn en ny bestilling samme dag som du leverer returen din til Postnord, gir vi deg gratis returfrakt.

Tilgodelapp
Velger du tilgodelapp vil du også få gratis returfrakt.

1. Registrer returen din

Registrer returen din HER

2. Pakk varen

Legg varen/skoesken i pakkeposen eller eventuelt en annen emballasje.

3. Send på nærmeste postkontor

Ta med pakken og QR koden du har mottatt på E-post til nærmeste postkontor for Postnord.
(QR koden mottar du på mail når du har registrert returen din HER)

4. Vi tilbakebetaler

Dette kommer an på hvilken betalingsmetode du har benyttet ved bestilling. Se ytterligere info om dette under "når og hvordan vil tilbakebetalingen skje?"

Når vi har mottatt og behandlet din retur vil tilbakebetalingen skje gjennom samme betalingsløsning som valgt ved bestilling. Dette kan ta alt fra 2-10 virkedager fra du mottar refusjonsmailen til pengene er tilbake på konto. Se mer informasjon for hver enkelt betalingsløsning under:

KLARNA

Ubetaltfaktura: Dersom du har en ubetalt faktura hos Klarna, vil fakturaen automatisk oppdateres ettersom hva du returnerer. 

Betalt faktura: Dersom du allerede har betalt fakturaen din i Klarna, vil du motta en refusjon fra Klarna. Dersom du har mottatt en refusjonsmail fra oss og pengene ikke er tilbake på konto innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte Klarna kundeservice.

KORTBETALING

Pengene vil bli refundert tilbake på samme kort du valgte ved bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-5 virkedager før pengene er tilbake på kontoen din. 

VIPPS

Pengene vil refunderes til samme kontonummer som din vipps er koblet opp mot. Dette kan ta inntil 10 virkedager.

Da gjør du slik:

  1. Legg inn en ny bestilling i vår nettbutikk
  2. Registrer returen din digitalt HER
  3. Returner produktet på næreste Postnord innleveringssted.
    (Husk å ta med deg QR koden du har mottatt på mail. Denne brukes til å printe ut returetikett).

Dersom du opplever prisdifferanse, ta kontakt med kundeservice etter ny bestilling er lagt inn (kundeservice@framsport.no)

Om du ikke henter ut pakken på postkontoret og pakken blir sendt i retur til oss, vil du da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil bli belastet med returkostnader og et gebyr pålydende 150,-. Dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med den uavhentede pakken.

Dersom det viser seg at vi har sendt deg feil vare (størrelse, modell eller farge) må vi virkelig beklage så mye for dette! Da kan du sende oss en mail på: kundeservice@framsport.no, så hjelper vi deg raskt med å fikse opp i dette! 😊

Når du registrer din retur digitalt vil du motta en fraktetikett gjennom Postnord. Pakken leveres da til et Postnord innleveringssted.

For at vi skal kunne tilby deg som kunde lavest mulig returkostnad, samt gratis returfrakt ved bytte, bruker vi Postnord som fraktselskap ved returer.