Meld deg på vårt nyhetsbrev 🔥 Få 10% på første kjøp!

Retur hos Framsport

Hvordan sender jeg en vare i retur? 

1) Du velger selv hvilken forsendelsesmetode som brukes til returnering av varer. Men vi anbefaler at du sender pakken med sporing dersom det skulle skje noe. Varer som skal byttes må være i original uåpnet emballasje. Skoene må være ubrukte. Skoesker må ha en emballasje rundt seg slik at esken ikke skades og kan brukes av neste kunde.

2) Legg en lapp i esken med ditt ordrenummer og skriv om du ønsker å få pengene refundert eller bytte til en annen størrelse. Om du ønske å bytte størrelse kan det være lurt å sende oss en mail på kundeservice@framsport.no slik at vi får holdt av et skopar til deg.

3) Varen(e) sendes til Framsport, Snekkerstubakken 26, 1738 Borgenhaugen.

4) Pengene refunderes så fort vi mottar skoene fra deg. Du vil få en bekreftelse på mail når pengene refunderes. Om du ønsker å bytte størrelse vil nye sko sendes når vi mottar skoene du har sendt.

5) Har du valgt fakturabetaling med Klarna og du ser at varen du sender i retur ikke rekker frem til oss før forfallsdato – bør du betale fakturaen. Når vi mottar varene fra deg vil vi sende en bekreftelse til Klarna og refunderingen vil skje via dem.

Må jeg betale for å sende varer i retur?
Ved retur av vare vil returkostnadene belastes av forbruker. Vi har 10% rabatt på første kjøp om du melder deg på vårt nyhetsbrev. Denne rabatten vil dekke en eventuell retur. Har vi sendt deg feil vare, vil du motta en returetikett fra oss.

Hva gjør jeg hvis Framsport ikke har riktig størrelse?
Om ønsket størrelse ikke er tilgjengelig blir du refundert for varen.

Hvor lang angrerett har jeg?
Som forbruker har man rett til å gå fra avtalen (angrerett) ved å gi melding til Framsport innen 14 dager etter kjøpet. Eventuelle returkostnader bæres av forbruker.

Hva gjør jeg hvis jeg har en reklamasjon?
Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert eller byttet, pengene tilbake eller av avslag i prisen avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget. Ved godkjent reklamasjon vil Framsport dekke eventuelle returutgifter.
Ved spørsmål ang reklamasjon: Ta kontakt med oss på kundeservice@framsport.no

Kan jeg bytte til en annen vare mot mellomlegg?
Dessverre får vi ikke byttet varer som er dyrere/billigere. Du vil i tilfelle bli refundert og det må legges en ny ordre på ønsket vare.

Lukk

Få eksklusive tilbud og artikler!

Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Mer informasjon

Hei og velkommen!

Ved å benytte framsport.no godtar du at informasjonskapsler (cookies) brukes til trafikkmåling og optimalisering. Vi benytter også tredjeparts-applikasjoner. Les mer her.

Søk

Handlekurv

Din handlekurv er foreløpig tom
Kjøp nå