Meld deg på vårt nyhetsbrev 🔥 Få 10% på første kjøp!

Kjøpsvilkår | Framsport AS

Kjøpsvilkår

Ved å handle på Framsport.no godtar du personvernerklæringen og følgende kjøpsvilkår:

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så lenge det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

2. Partene

Selger er:
Framsport AS
Snekkerstubakken 26
Borgenhaugen
1738 Norge
+47 48220821
Org.nr: 823 140 762

Kjøper er:
Den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen, etter at eventuell frakt-kostnad og rabatt er trukket fra, er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra når kjøper gjennomfører handelen. Hos Framsport AS kan du betale med en rekke betlingsløsninger, som blant annet inkluderer Visa, Mastercard, ViPPS og Apple Pay. Gjennom vår samarbeidspartner Klarna tilbyr vi også faktura-betaling. Se Klarna sine retningslinjer i kassen.

6. Bestilling og levering

Når ordren din er godkjent av oss, får du en bekreftelse på e-post.
Hos Framsport AS får du gratis frakt med Postens servicepakke på alle dine bestillinger over 1400 kr. Når varene er sendt vil du få en ny e-post som bekrefter at varen er på vei.

Sporing av pakker:
Først pakker og sender vi ordren til deg. Du får da en bekreftelsesmail med et kollinummer. Med dette nummeret kan du spore din pakke hos Posten. Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt varen(e).

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert.

8. Retur og angrerett

Ønsker du å angre ditt kjøp? 

Framsport gir 14 dagers full returrett etter angrerettloven. Dette betyr at du kan heve ditt kjøp ved å returnere varen(e) til oss innen 14 dager fra du har mottatt disse.

Returkostnaden bæres av forbruker ved benyttelse av angreretten.
Vi anbefaler at returen sendes med sporing.

Benytt returskjemaet som lå vedlagt i sendingen fra oss og kryss av for «angrerett».
Husk å merke returskjemaet med navn og ordrenummer.

Betingelser for å kunne heve et kjøp:

  • Varen(e) som skal returneres må ha original emballasje.
  • Skoesker må pakkes i egnet emballasje slik at de ikke skades under sending og kan brukes videre.
  • Sko må ha vært håndtert på en slik måte at de fremstår som nye og ubrukte.

Om du unnlater å bruke beskyttende emballasje og/eller teiper/skriver rett på skoesken, påløper et gebyr på 200 kr som trekkes i fra refusjonsbeløpet.

Tilbakebetaling vil skje når vi har mottatt og behandlet varen(e) som er sendt i retur. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-3 dager før pengene er tilbake på din konto. Det samme gjelder om du har valgt Klarna-faktura.

Ønsker du å bytte varen(e)?

1. Benytt returskjemaet som lå vedlagt i sendingen fra oss og kryss av for «angrerett». Fyll inn navn og ordrenummer, og legg ved returskjemaet i pakken som du skal returnere til oss.
2. Legg inn ny bestilling på ønsket vare(r) på www.framsport.no.
3. Når vi har mottatt og behandlet din retur, refunderes beløpet.

Merk at 14 dagers returfrist jf. angrerettloven også gjelder ved bytte av vare(r).

Alle returer vil komme direkte til vårt lokale postkontor, like i nærheten. Det tar 1-2 virkedager før vi mottar hentemelding fra Posten. Vi henter returer på postkontoret hver dag.

Returadresse
Framsport AS
Snekkerstubakken 26
1738 Borgenhaugen

Uavhentede pakker

Om du ikke henter ut pakken på postkontoret og pakken blir sendt i retur til oss, vil du da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil bli belastet med returkostnader og et gebyr pålydene 150,-. Dette for å dekke våre kostnader i forbindelse med den uavhentede pakken.

9. Reklamasjon

Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget. Ved godkjent reklamasjon vil Framsport AS dekke eventuelle returutgifter.

Ved spørsmål ang reklamasjon: Ta kontakt med oss på kundeservice@framsport.no

10. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Ved å handle av Framsport AS godtar kjøperen den til enhver tid gjeldende personvernerklæring fra Framsport AS. Se personvernerklæringen til Framsport AS her.

11. Kontakt Framsport AS

Dersom du har spørsmål eller ønsket å få klarhet i en ordre, ikke nøl med å kontakte oss. Vårt hovedlaget og utsalgssted ligger på Iseveien Senter i Sarpsborg og dette er vår kontaktinformasjon:

Framsport AS
Organisasjonsnummer: 823 140 762
Snekkerstubakken 26
Borgenhaugen
1738 Norge

+47 48220821
kundeservice@framsport.no

12. Konfliktløsning

Dersom kjøper har en klage, skal dette rettes til selger (kundeservice@framsport.no) innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på www.forbrukerradet.no.

Lukk

Få eksklusive tilbud og artikler!

Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Mer informasjon

Hei og velkommen!

Ved å benytte framsport.no godtar du at informasjonskapsler (cookies) brukes til trafikkmåling og optimalisering. Vi benytter også tredjeparts-applikasjoner. Les mer her.

Søk

Handlekurv

Din handlekurv er foreløpig tom
Kjøp nå