Meld deg på vårt nyhetsbrev 🔥 Få 10% på første kjøp!

Kjøpsvilkår | Framsport AS

Kjøpsvilkår

Ved å handle på Framsport.no godtar du personvernerklæringen og følgende kjøpsvilkår:

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så lenge det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

2. Partene

Selger er:
Framsport AS
Snekkerstubakken 26
Borgenhaugen
1738 Norge
+47 48220821
Org.nr: 823 140 762

Kjøper er:
Den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen, etter at eventuell frakt-kostnad og rabatt er trukket fra, er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren. Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra når kjøper gjennomfører handelen. Hos Framsport AS kan du betale med en rekke betlingsløsninger, som blant annet inkluderer Visa, Mastercard, ViPPS og Apple Pay. Gjennom vår samarbeidspartner Klarna tilbyr vi også faktura-betaling. Se Klarna sine retningslinjer i kassen.

6. Bestilling og levering

Når ordren din er godkjent av oss, får du en bekreftelse på e-post.
Hos Framsport AS får du gratis frakt med Postens servicepakke på alle dine bestillinger over 1400 kr. Når varene er sendt vil du få en ny e-post som bekrefter at varen er på vei.

Sporing av pakker:
Først pakker og sender vi ordren til deg. Du får da en bekreftelsesmail med et kollinummer. Med dette nummeret kan du spore din pakke hos Posten. Levering er skjedd når kjøperen, eller hans representant, har overtatt varen(e).

7. Risikoen for varen

Risikoen for varen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått varene levert.

8. Retur og angrerett

Ønsker du å angre ditt kjøp?
Framsport gir 14 dagers full returrett etter angrerettloven. Dette betyr at du kan heve kjøpet ved å returnere varen(e) til oss innen 14 dager fra du har mottatt varen(e). 

Varer som skal returneres må være i original emballasje. Skoene må være ubrukte. Skoesker må ha en emballasje rundt seg slik at esken ikke skades og kan brukes av neste kunde. Returkostnadene bæres av forbrukeren uavhengig om du vil benytte deg av angreretten eller bytte en vare. Vi anbefaler at returen sendes med sporing.
Benytt vedlagt returskjema som følger med skoene og kryss av for «refusjon». Husk å merke returskjema med navn og ordrenummer
Tilbakebetaling vil skje når vi mottar varen(e) som er sendt i retur. Du vil få en bekreftelse når varen(e) er mottatt. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-3 virkedager før pengene er tilbake på din konto. Det samme gjelder om du har valgt Klarna faktura.

Ønsker du å bytte vare?

Det er to måter å bytte en vare på.

Enten:
1. Det raskeste og letteste er om du legger inn en ny bestilling på www.framsport.no på ønsket størrelse og modell. Varen(e) som ikke passet sender du i retur og krysser av for «refusjon». Skoene som sendes i retur vil bli refundert.

Eller:
2. Benytt returskjemaet og skriv hvilken størrelse du ønsker å bytte til. Da krysser du av for «bytte av vare». Skriv deretter i merket felt hvilken modell og størrelse du ønsker å bytte til.

Alternativ 2 gjør at du må vente lenger på å få dine nye sko.

PS: Vi har ikke mulighet til å holde av sko i påvente av en retur.

Alle returer vil komme direkte til postkontoret som ligger rett ved oss. Det tar ofte 1-2 dager fra skoene ankommer postkontoret til vi får hentemelding. Vi er innom postkontoret og henter ut sko hver dag.

9. Reklamasjon

Ved en reklamasjon kan du som forbruker få varen enten reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. Dette betinger selvfølgelig at reklamasjonen er berettiget. Ved godkjent reklamasjon vil Framsport AS dekke eventuelle returutgifter.
Ved spørsmål ang reklamasjon: Ta kontakt med oss på kundeservice@framsport.no

10. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Ved å handle av Framsport AS godtar kjøperen den til enhver tid gjeldende personvernerklæring fra Framsport AS. Se personvernerklæringen til Framsport AS her.

11. Kontakt Framsport AS

Dersom du har spørsmål eller ønsket å få klarhet i en ordre, ikke nøl med å kontakte oss. Vårt hovedlaget og utsalgssted ligger på Iseveien Senter i Sarpsborg og dette er vår kontaktinformasjon:

Framsport AS
Organisasjonsnummer: 823 140 762
Snekkerstubakken 26
Borgenhaugen
1738 Norge

+47 48220821
kundeservice@framsport.no

12. Konfliktløsning

Dersom kjøper har en klage, skal dette rettes til selger (kundeservice@framsport.no) innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på www.forbrukerradet.no.

Lukk

Få eksklusive tilbud og artikler!

Meld deg på vårt nyhetsbrev.

Mer informasjon

Hei og velkommen!

Ved å benytte framsport.no godtar du at informasjonskapsler (cookies) brukes til trafikkmåling og optimalisering. Vi benytter også tredjeparts-applikasjoner. Les mer her.

Handlekurv

Din handlekurv er foreløpig tom
Kjøp nå