Ofte stilte spørsmål

Hoka Produktspørsmål

Vi har laget en Hoka Guide du kan sjekke ut HER

Hoka er generelt små i størrelsen. Les gjerne vår størrelsesguide HER

Vi anbefaler deg å se på vår
størrelsesanbefaling for hvert enkelt produkt, da det varierer noe fra modell til modell.

Størrelsesanbefaling finner du helt øverst på siden av hvert produkt.

Widemodellen er 3-4 mm bredere i overdelen.

Dersom modellen er en widemodell står det "Wide" i produktnavnet.

(Eks.: W Clifton 10 Wide)

Damemodeller er merket med "W" foran produktnavnet. Herremodeller er merket med "M".

Hovedforskjellen på herremodellen og damemodellen er at herremodellen er 3-4 mm bredere i overdelen. Det vil si at en herremodell tilsvarer en wide damemodell.

Opplever du at produktet du ønsker er utsolgt, kan du melde deg på varsling ved å gjøre følgende:

1. Trykk på størrelsen du ønsker

2. Fyll inn e-postadressen din og trykk på "gi meg beskjed når varen er tilgjengelig"

Da vil du motta en mail fra oss når varen blir tilgjengelig😃

Bestiling og Leveranse

Vi gir gratis frakt ved bestillinger over 1300 kroner.

Vi har rask levering. Bestiller du før kl 13:00 (man-fre), sender vi varen(e) samme dag😃

Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager, vil du motta en sporingslenke fra oss på mail, slik at du kan følge bestillingen din.

Dersom du opplever at deler av din bestilling mangler, kan du ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no.

Obs! Småprodukter som impregneringsspray, sokker osv. blir som oftest lagt sammen med skoene i skoesken.

Ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no, så fikser vi opp i dette!

Når din pakke er klar for sending fra oss vil du motta en sendingsbekreftelse på e-post. Her finner du en blå knapp der du kan laste ned din kvittering.

Retur og Reklamasjon

Alt om retur finner du HER

Du vil motta tilbakebetalingen gjennom samme betalingsløsning som du valgte ved bestilling. Det kan ta alt fra 2-10 virkedager fra du pengene blir refundert til de er tilgjengelig på konto.

KLARNA

Ubetalt faktura: Om du ikke har betalt fakturaen enda, vil denne automatisk oppdatere seg/fjernes når vi mottar og har behandlet din retur.   

Betalt faktura: Om du allerede har betalt fakturaen, vil du motta en refusjon fra Klarna. Dette kan ta alt fra 1-5 virkedager.

Når du har registrert din retur HER vil du motta en QR-kode på e-post. Vis denne frem til Postnord når du leverer inn retur, så vil de skrive ut en returetikett til deg.

Du kan også bytte salgsvarer hos oss, så lenge returen oppfyller våre vilkår for retur. Du kan lese alt om retur og vilkår HER

Dersom du opplever en feil ved et produkt du har handlet hos oss, og mistenker at dette skyldes en produksjonsfeil, kan du sende inn en reklamasjonshenvendelse. Du kan lese om og registrere en reklamasjon HER.

Rabatter og Gavekort

Rabattkoden gjelder kun ordinære priser, og gjelder ikke produkter fra Amundsen. Dersom du har lagt til et produkt som er nedsatt vil ikke rabattkoden være gyldig.

Dersom rabattkoden ikke fungerer på et produkt til fullpris, kan du ta kontakt med oss på chat, eller på mail: kundeservice@framsport.no

Gavekort handlet i vår nettbutikk kan kun benyttes i vår nettbutikk.

Det er allikevel mulig å hente varen i vår butikk dersom du ønsker det. Da velger du "hent selv hos Framsport" ved bestilling.

Kom innom butikken vår så hjelper vi deg gjerne med dette😊

Vedlikehold

Alt om vedlikehold finner du HER

Vi anbefaler IKKE å vaske skoene i vaskemaskin. Vi ønsker å opplyse om at dersom du vasker skoene dine i vaskemaskin, vil reklamasjonsretten oppheves.

Finner du ikke frem til det du lurer på, eller ønsker å gi oss en tilbakemelding? Da kan du ta kontakt med oss på chat eller mail: kundeservice@framsport.no