Hoka Produktspørsmål
Vi har laget en Hoka Guide du kan sjekke ut HER
Hoka er generelt små i størrelsen. Les gjerne vår størrelsesguide HER
Vi har laget en størrelsesanbefaling basert på tilbakemeldinger fra kunder. Størrelsesanbefalingen kan du finne helt øverst i produktteksten.
Widemodellen er 3-4 mm bredere i overdelen.
Dersom modellen er en widemodell står det "wide" i produktnavnet.
Damemodeller er merket med "W" foran produktnavnet. Herremodeller er merket med "M".
Opplever du at produktet du ønsker er utsolgt, kan du melde deg på varsling ved å gjøre følgende:
1. Trykk på størrelsen du ønsker
2. Trykk på "gi meg beskjed når varen er tilgjengelig"
Da vil du motta en mail fra oss når varen blir tilgjengelig😃
Bestiling og Leveranse
Dette må vi bare beklage så mye for. Ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no, så fikser vi opp i dette!
Dersom du opplever at deler av din bestilling mangler, kan du ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no.
Obs! Småprodukter som impregneringsspray, sokker osv. blir som oftest lagt sammen med skoene i skoesken.
Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager, vil du motta en sporingslenke fra oss på mail, slik at du kan følge bestillingen din😊
Vi har rask levering. Bestiller du før kl 14:00, sender vi varen(e) samme dag😃
Ta kontakt med oss på: kundeservice@framsport.no
Vi gir gratis frakt ved bestillinger over 1400 kroner😊
Dersom du ønsker at pakken skal komme frem før jul, gjelder følgende frister for bestilling:
- Postnummer 0000-7999: innen 20.desember klokka 15:00
- Postnummer 8000-8999: innen 19.desember klokka 15:00
- Postnummer 9000-9999: innen 18.desember klokka 15:00
Retur og Reklamasjon
Alt om retur finner du HER
Returskjema finner du HER
Dersom din retur oppfyller våre vilkår for retur, vil pengene bli refundert gjennom samme betalingsløsning som benyttet ved bestilling.
Betalt med KLARNA
Ubetalt faktura: Dersom du har en ubetalt faktura hos Klarna, vil fakturaen automatisk oppdateres ettersom hva du returnerer.
Betalt faktura: Dersom du allerede har betalt fakturaen din i Klarna, vil du motta en refusjon fra Klarna.
Har du mottatt en refusjonsmail fra oss, men ikke mottatt refusjonen innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte Klarna kundeservice.
Betalt med kort
Pengene vil bli refundert tilbake på samme kort som du benyttet ved bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-5 virkedager før du mottar pengene.
Betalt med VIPPS
Har du betalt med Vipps, vil pengene bli refundert tilbake til samme bankkonto du har registrert i din VIPPS app. Dette kan ta 2-5 virkedager
Send en mail til: kundeservice@framsport.no, så sender vi deg en ny etikett på mail😊
Du kan også bytte salgsvarer hos oss, så lenge returen oppfyller våre vilkår for retur. Du kan lese alt om retur og vilkår HER
Dersom du opplever en feil ved et produkt du har handlet hos oss, og mistenker at dette skyldes en produksjonsfeil, kan du sende inn en reklamasjonshenvendelse. Alt om reklamasjon kan du lese om HER
Rabatter og Gavekort
Rabattkoden gjelder kun ordinære priser. Dersom du har lagt til et produkt som er nedsatt vil dessverre ikke rabattkoden være gyldig.
Dersom rabattkoden ikke fungerer på et produkt til fullpris, kan du ta kontakt med oss på chat, eller på mail: kundeservice@framsport.no
Gavekort handlet i vår nettbutikk kan kun benyttes i vår nettbutikk.
Det er allikevel mulig å hente varen i vår butikk dersom du ønsker det. Da velger du "hent selv hos Framsport" ved bestilling.
Kom innom butikken vår så hjelper vi deg gjerne med dette😊
Vedlikehold
Alt om vedlikehold finner du HER
Vi anbefaler IKKE å vaske skoene i vaskemaskin. Vi ønsker å opplyse om at dersom du vasker skoene dine i vaskemaskin, vil reklamasjonsretten oppheves
Finner du ikke frem til det du lurer på, eller ønsker å gi oss en tilbakemelding? Da kan du ta kontakt med oss på Chat eller Mail: kundeservice@framsport.no