Ofte stilte spørsmål

Hoka Produktspørsmål

Vi har laget en Hoka Guide du kan sjekke ut HER

Hoka er generelt små i størrelsen. Les gjerne vår størrelsesguide HER

Vi har laget en størrelsesanbefaling basert på tilbakemeldinger fra kunder. Størrelsesanbefalingen kan du finne helt øverst i produktteksten.

Widemodellen er 3-4 mm bredere i overdelen.

Dersom modellen er en widemodell står det "wide" i produktnavnet.

Damemodeller er merket med "W" foran produktnavnet. Herremodeller er merket med "M".

Opplever du at produktet du ønsker er utsolgt, kan du melde deg på varsling ved å gjøre følgende:

1. Trykk på størrelsen du ønsker

2. Trykk på "gi meg beskjed når varen er tilgjengelig"

Da vil du motta en mail fra oss når varen blir tilgjengelig😃

Bestiling og Leveranse

Dette må vi bare beklage så mye for. Ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no, så fikser vi opp i dette!

Dersom du opplever at deler av din bestilling mangler, kan du ta kontakt med oss på mail: kundeservice@framsport.no.

Obs! Småprodukter som impregneringsspray, sokker osv. blir som oftest lagt sammen med skoene i skoesken.

Så fort din bestilling er sendt fra vårt lager, vil du motta en sporingslenke fra oss på mail, slik at du kan følge bestillingen din😊

Vi har rask levering. Bestiller du før kl 14:00 (man-fre), sender vi varen(e) samme dag😃

Ta kontakt med oss på: kundeservice@framsport.no

Vi gir gratis frakt ved bestillinger over 1300 kroner😊

Retur og Reklamasjon

Alt om retur finner du HER

Returskjema finner du HER

Dersom din retur oppfyller våre vilkår for retur, vil pengene bli refundert gjennom samme betalingsløsning som benyttet ved bestilling.

Betalt med KLARNA

Ubetalt faktura: Dersom du har en ubetalt faktura hos Klarna, vil fakturaen automatisk oppdateres ettersom hva du returnerer.

Betalt faktura: Dersom du allerede har betalt fakturaen din i Klarna, vil du motta en refusjon fra Klarna.

Har du mottatt en refusjonsmail fra oss, men ikke mottatt refusjonen innen 5 virkedager, ber vi deg kontakte Klarna kundeservice.

Betalt med kort

Pengene vil bli refundert tilbake på samme kort som du benyttet ved bestilling. Vær oppmerksom på at det kan ta 2-5 virkedager før du mottar pengene.

Betalt med VIPPS

Har du betalt med Vipps, vil pengene bli refundert tilbake til samme bankkonto du har registrert i din VIPPS app. Dette kan ta 2-5 virkedager

Send en mail til: kundeservice@framsport.no, så sender vi deg en ny etikett på mail😊

Du kan også bytte salgsvarer hos oss, så lenge returen oppfyller våre vilkår for retur. Du kan lese alt om retur og vilkår HER

Dersom du opplever en feil ved et produkt du har handlet hos oss, og mistenker at dette skyldes en produksjonsfeil, kan du sende inn en reklamasjonshenvendelse. Alt om reklamasjon kan du lese om HER

Rabatter og Gavekort

Rabattkoden gjelder kun ordinære priser. Dersom du har lagt til et produkt som er nedsatt vil dessverre ikke rabattkoden være gyldig.

Dersom rabattkoden ikke fungerer på et produkt til fullpris, kan du ta kontakt med oss på chat, eller på mail: kundeservice@framsport.no

Gavekort handlet i vår nettbutikk kan kun benyttes i vår nettbutikk.

Det er allikevel mulig å hente varen i vår butikk dersom du ønsker det. Da velger du "hent selv hos Framsport" ved bestilling.

Kom innom butikken vår så hjelper vi deg gjerne med dette😊

Vedlikehold

Alt om vedlikehold finner du HER

Vi anbefaler IKKE å vaske skoene i vaskemaskin. Vi ønsker å opplyse om at dersom du vasker skoene dine i vaskemaskin, vil reklamasjonsretten oppheves

Finner du ikke frem til det du lurer på, eller ønsker å gi oss en tilbakemelding? Da kan du ta kontakt med oss på Chat eller Mail: kundeservice@framsport.no